A dél-koreai kávézó, amely az Instagram által lett világhírű!

Az Instagram platformján egy-egy gusztusos fotóval, néhány felkapott véleményvezérrel nagyon könnyű elérni a befolyásolható közönséget, akik úgy kezdenek el rajongai egy helyért, hogy közben felszállnak az adott vállalkozás marketing bizniszének a hajójára is. Azonban, ezzel a fajta nyitottsággal a piac is kiszélesedett és a konkurencia cégek dömpingje is megkezdődött. Folyamatos online jelenlét, megújulás, szép és esztétikus belső terek, no meg persze a kínálatnak is hoznia kell a színvonalat.

A fogyasztók elvárásai is megnőttek az online mesevilág hódításai által, így a legtöbb hely kénytelen az egyedi látványvilág és a kávékülönlegességek mellett olyan megújulásokat beiktatni, amik folyamatosan fenntartják a vevők érdeklődését. A szöuli Cafe Yeonnam-dong 239-20-ért például most, az egész világ odavan. A dél-koreai kávézó, már a tavalyi év végén is bontogatta a szárnyait, de a közösségi média gyors végigsöprése miatt, mára már ott tart az üzlet, hogy az egész világ felírta magának a bakancslistájára.

A minimál színekben pompázó kávézó Yeonnam-dongban található, ami Szöul egyik legnépszerűbb negyedét fedi le. A hely varázsát a csodálatos és egyedi látványvilága adja, ami egyedülálló fekete-fehér színekkel apellál. A képregények világát idéző enteriőr mellett, az étel és ital kínálat is kifogásolhatatlan, a hagyományos koreai süteményekkel együtt, jó néhány nyugati finomság is helyet kapott a pultok mögött.  A kávézó dizájnerei arra is odafigyeltek, hogy minden apró részlet passzoljon egymáshoz, így a pincérek ruhái, a kiegészítők és az étkészletek is mind-mind a rajzolt világ hangulatát idézik. Ez a hely ékes példája annak, hogy egy néhány hónappal ezelőtt felkapott helynek, hogyan és miként kell megragadnia a kezdeti marketingsikereket és fenntartania az érdeklődést hosszú távon is.