Ne tegyék! Amikor találkozik a hülye marketinges az alkalmatlan jogász és az idióta vásárló. Könyörgöm, nem hogy örülnénk, hogy a zsarolóvírus nem tette tönkre (még) a gépünket, hanem a saját hülyeségünkből tálcán kínáljuk föl a privát banki információinkat az adathalászoknak.

Mert hogy az új dizájn szerinti kártya milyen faszán mutat már a női táskából kipakolt holmik mellett, szóval a kártyacég konkrétan egy olyan nyereményjátékot hirdetett, amelyben – a szokásos kép alá kommentelős stílusban – a kártyánkat kellett kirakni klasszul a napszemüveg, telefon, cigisdoboz, egyebek mellé, és feltölteni. Nyilvánosan.

Mindez részletes játékszabályzattal, mindennel. És senkinek nem jutott eszébe, hogy ez nem jó ötlet. Névvel, kártyaszámmal, lejárati dátummal, stb. kitenni a nagy nyilvánosság és az adathalászok elé. A játékot azóta levették. Bár a Twitteren is vannak, akik osztogatják a sajátjukat, mindenesetre én nem javasolnám.

(Svedic.org)

Itthon is kapható lesz az Ifjú Pápa kedvenc itala
Ilyen trailere lenne az Egri Csillagoknak, ha ma menne a moziban
Ha kíváncsi hasonló cikkekre, csatlakozzon Facebook-oldalunkhoz!