Ford Edge - a Kékszalag nyomában

800 liternyi csomagot nyel el ez az autó.
Ford Edge

A balatoni Kékszalag vitorlásverseny többszörös győztesének a szolgálati autóját Ön is megvásárolhatja. Litkey Farkas ugyanis Ford Edge-et hajt!

Amerika hangját is lehetett volna címnek adni, mivel ez a modell Kanadából érkezik, ugyanis ott gyártják a 4,8 méter hosszú szabadidő-autót. Ez meg is alapozza a hangulatot, mert jó pár amerikai autókra jellemző dolog található benne.

Az egyik, hogy a Ford okosan döntött arról, nem hozza el a hét üléses kivitelt hozzánk, ezt a szerepkört meghagyja a nyáron érkező Explorernek és az egyterűeknek. A testes amerikai a három üléssorával, a hátsó sorban is teljes értékű, szuper kényelmes helyet tud biztosítani az utasoknak. Ráadásul az ülések mögött akad bőven pakoló hely.

Visszatérve az Edge-re, 600 liter várja a holmikat, ha nem csak az ablak vonaláig pakol valaki, akkor már 800 liternyi csomagot nyel el az autó. Ha kétszemélyessé varázsolja valaki a Ford Edge-ét, akkor 1847 literes a tér. Ez a nagyság és a pakolhatóság a vitorlázás nagyágyújának is jól jön.

A tágas tér mellett a kényelemről sem feledkeztek meg a Ford tervezői: a ”belépőszintet" a felszereltségek között a Titanium képviseli... Ezt már csak a Vignale és az ST-Line felszereltségi szintek követik. A vezetéstámogató rendszerek széles tárháza mellett a kényeztető extrákat sem kell nélkülöznie a tulajdonosnak.

A hajtás terén a józan észt követi a Ford, ezekhez az autókhoz a legjobb választás a nyomatékban gazdag turbódízel motor. A friss fejlesztésű kétliteres EcoBlue elérhető 180 lóerővel, ekkor egy turbó préseli a motorba a levegőt. A dupla turbósnál 210 lóerő és 450 Nm nyomaték mozgatja a testes szabadidő-autót.

A színvonalat nem csak a magas felszereltségi szint mutatja, hanem az is, hogy felénk első-kerékhajtással nem is kapható az Edge, csak a 4x4-es technikával érhető el, amely sokat segít a vontatásban. A nyolcsebességes automataváltó ”kötelező tartozéka” az erősebb motornak.

Benedek Attila – Galambos Dániel

Kapcsolódó cikkek

Ásványvízmárkák marketingstratégiái

Ásványvízmárkák marketingstratégiái

A marketingstratégiák fontos szerepet játszanak az ásványvíz márkák piaci pozíciójának megerősítésében.

Miért forduljunk szakfordítóhoz?

Miért forduljunk szakfordítóhoz, ha mi is beszéljük a célnyelvet?

Vannak olyan alkalmak, amikor jobb nem egyedül próbálgatni a képességeinket.

Jégkocka - nem mindegy, milyen - kézműves jéggyár, jéggyártó is létezik már

A kézműves jéggel minőségi koktél készíthető

3 okot is tudunk, ami a kézműves jég mellett szól.